سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ راستین در میان مردم، از ثروتی که شخص از آن برخوردار شود و به ارث گذارد، بهترند . [امام علی علیه السلام]

مزایای روف گاردن در طراحی | مزایای روف گاردن در طراحی دکورها چیست ؟روف گاردن


 

  • مزایای روف گاردن در طراحی | مزایای روف گاردن در طراحی دکورها چیست ؟روف گاردن

    بدون شک همه ی ما از مزایای روف گاردن در طراحی دکورها اطلاع داریم و می دانیم که تا چه حد می تواند باعث زیبایی طراحی دکورهای فضای باز شود. در این بخش تیم نوول چوب قصد دارد تا مختصری در این باره توضیح دهد.

    امروزه تمایل به طراحی و استفاده از المان های مدرن در روف گاردن افزایش یافته که بارز ترین آن ها طراحی و دکور های فضای باز در روف گاردن از جمله کف پوش های چوبی، میز و صندلی، باربیکیو، فلاور باکس، تیرک چوبی و … می باشد.

    در روف گاردن به کار گیری چوب جلوه و زیبایی خاصی به طراحی بام سبز می دهد که به دلیل ماندگاری بالا در طراحی و اجرا مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است.


    معرفی پروژه های انجام شده

    در این بخش به یکی از پروژه های انجام شده توسط متخصصان نوول چوب اشاره می کنیم.

    پروژه آئینه ورزان

    پروژه آئینه ورزان از جمله پروژه های روف گاردن پیاده سازی شده توسط نوول چوب می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

    مزایای روف گاردن در طراحی دکورها
    متریال روف گاردن

    متریال روف گاردن عبارتند از: شاسی فلزی و چوب زیر سازی و چوب ترمووود می باشد که در مرحله اول پروفیل فلزی برای دیوارها و کلبه و فیرو فلاورباکس ساخته شده و بعد از آن چوب زیر سازی روی شاسی فلزی نصب شده است.

    در مرحله بعد چوب اصلی (چوب ترمووود) نصب شده و در مرحله آخر با روغن ازمو که یک بار قبل از نصب برای کلیه سطح چوب استفاده شده است دوباره انجام شده است.

    روغن ازمو

    تمامی رنگ ها و روغن های چوب ازمو مقاوم به رطوبت و آب بوده  و حفاظت بسیار بالایی لز چوب در برابر هوادیدگی و اشعه خورشید دارند بنابراین شما می توانید حتی در مناطق سرد سیر و مرطوب از این رنگ ها استفاده کنید.

    مزایای روف گاردن در طراحی دکورها

    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، بیش از 10 سال است که در زمینه های مختلف دکوراسیون داخلی، دکوراسیون فضای باز، انواع متریال فعالیت می کند و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز

    نوول چوب در زمینه نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز دارای رزومه بسیار قوی می باشد که در ادامه به بخشی از فعالیت های نوول چوب در این زمینه اشاره میکنیم. جهت مشاهده هر یک از زمینه تنها با یک کلیک بر روی نام آن ها می توانید نمونه کار های مربوط به آن را مشاهده کنید.

    هم همچنین برای مشاهده کلیه نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

    دکوراسیون فضای باز


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید: